reklama

"bunka"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Už som z teba chorá

Moje bunky odumierajú

Nevládzu sa zregenerovať

Jedna po druhej zlyháva

Už im niet pomoci

Už niet pomoci ani mne

Môžem sa vykašľať na tento svet

Nemusí ma zaujímať človek

Nemusím sa tváriť že som silná

A že nepotrebujem seba ani teba

V podstate ja nemusím nič

Jedine čo môžem chcieť je zomrieť

Katka Stašíková

Katka Stašíková

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nehľadaj krásu, tá srdce nemá, hľadaj srdce a krása sa dostaví sama:) Zoznam autorových rubrík:  S varením, do toho!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu