reklama

Láska i múr

S tebou je to ako v nebi. Neviem prísť nato, čo k tebe cítim, ale viem, že pre mňa znamenáš viac a mám ťa rada viac ako kamaráta. Rozprávať sa s tebou je ako rozprávať sa s nejakou známou osobnosťou. Byť v tvojej blízkosti je ako žiť v nebi. Pozerať sa na teba je ako pozerať sa na anjela a počúvať ťa je ako počuť hlas anjela. Pri pomyslení na teba mi naskakujú zimomriavky, keď ťa vidím v diaľke, rozbúši sa mi srdce a zrýchli tep.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Musím sa ustrážiť a ovládnuť, pretože chcem ti povedať niečo,ale nemôžem, lebo sa bojím. Bojím sa, že moje srdce už ďalšie sklamanie neznesie a uzavriesa tak, že doň nikoho nevpustí.

Som z teba zmätená. Dokázal si ma tak rýchlo očariť, žesi s tým neviem rady. Postavila som si proti tebe múrik, ale ty ho nejako pomaličkytehličku po tehličke búraš a ja si nestíham stavať ďalší. Neviem prísťnato, či to robíš vedomky alebo nevedomky, či ťa to teší takto mi motať hlavu, neviem či si ju motám sama a či si namýšľam, neviem vôbec,či zdravo premýšľam. Padám do toho problému a budem sa musieť z neho dostaťsama, keďže som sa do toho dostala svojim pričinením. Nikto mi s tým nepomôže, pretože si zato môžem len ja,zato, že ti povolím ničiť môj múr. Neostane mi nič, len pribudnú ďalšie škrabancena srdce.

Katka Stašíková

Katka Stašíková

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nehľadaj krásu, tá srdce nemá, hľadaj srdce a krása sa dostaví sama:) Zoznam autorových rubrík:  S varením, do toho!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu