reklama

Bosý v daždi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Dážď padá a padá

A ja uprostred neho

Kvapkám vyhýbajúc sa

Behám po tráve bosá

Úžasný pocit je

Keď tráva šteklí moje prsty

Chladí moje chodidla

A ja moknem uprostred dažďa

Celá premoknutá líham na zelenkavú trávu

Uprene dívajúc sa smerom k nebu

A cítiac Božiu lásku a jeho nehu

Ktorá hladí moju dušu utrápenú

Dážď padá a padá

A ja zo zeme vstávam

Kde opäť na boso

Prechádzku si dávam

Nato zrazu ktosi vedľa mňa bosý kráča

Pevným stiskom moju ruku stláča

A tíško mi do uška vraviac:

„Už sa toľko netráp, kráska.

Kráčame spolu bosý

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ja ďakujem Bohu,

Že nekráčam sám,

Ale že o mňa niekto prosí.“

Katka Stašíková

Katka Stašíková

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nehľadaj krásu, tá srdce nemá, hľadaj srdce a krása sa dostaví sama:) Zoznam autorových rubrík:  S varením, do toho!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu