reklama

Dva vankúše, dva paplony

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Po krásnom večery

Zobúdzam sa ráno sama v posteli

Dva vankúše, dva paplóny

Som tu sama a nikto iný

Ešte včera si pri mne bol

Stál oproti mne

Hľadiac mi do očí

A prosiac ma, aby som ťa nikdy neopustila

Po uprených pohľadoch

Dostávam od teba bozk

Medzi nás vchádza vášeň

Moje telo sa chveje

Tvoje ma láskou hreje

Nastáva stretnutie našich duší

Našich sŕdc, našich tiel

Nevediac, čo bude ďalej

Objímaš ma pevne

Pritom mi do uška šepkáš

Ako ma naveky ľúbiť budeš

No zrazu z ničoho nič

Z môjho náručia na zem dopadáš

A z toho krásneho čo práve udialo sa

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sa na nočnú moru premieňa

Ležíš na zemi nehybne

A ja tam stojím nečinne

Moje srdce pomaly zviera

Pri pohľade na teba

Mám strach, že sa už nezobudíš

Premieta sa mi celý život

A neviem si ho predstaviť bez teba

Stávaš sa mojou prítomnosťou

Chcem, aby si bol aj mojou budúcnosťou

No tak prosím ťa zobuď sa, otvor oči

Neodchádzaj odo mňa, neopúšťaj ma.

Dva vankúše, dva paplóny

A mňa z tohto zlého sna

Ležiac vedľa teba

Tvoj bozk ma prebúdza.

Katka Stašíková

Katka Stašíková

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nehľadaj krásu, tá srdce nemá, hľadaj srdce a krása sa dostaví sama:) Zoznam autorových rubrík:  S varením, do toho!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu